Ruilen en retourneren
Bij Rodiq Footcare staat “optimale service” voorop, dus niet goed, geld terug!
Alle bestellingen die door Rodiq Footcare worden ontvangen, worden direct verwerkt en overgeleverd aan PostNL. Maar omdat wij geen effect hebben op de werkwijze van PostNL zijn de aflevertijden onder voorbehoud.
Daarom Rodiq Footcare:
- Levertijd 1-3 werkdagen
- Gratis advies van onze medisch therapeut, medisch pedicure en voetkundige adviseur!
- 14 dagen retourrecht!
- Optimale Service & Kwaliteit!
- Veilig en betrouwbaar!
- De collecties zijn met zorg samengesteld en vooraf getest!
- Niet goed, geld terug!
- Gratis verzending vanaf €50,- (excl. BTW)
- Alle producten op voorraad!
Ruilen
Ruilen en retourneren is bij Rodiq altijd gemakkelijk en snel! Bij Rodiq streven we altijd naar optimale service en staat de klant altijd voorop. U heeft dan ook 14 dagen volledig retourrecht. En een volledige “niet goed geld terug” garantie.
Ruilen? Wat te doen?
Bij Rodiq is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. U bezoekt onze website: Rodiq.nl en u plaatst de bestelling van de andere maat of product gewoon opnieuw en uw bestelling wordt gelijk verwerkt en verzonden.
Uw eerdere bestelling retourneert u vervolgens via het onderstaande stappenplan.
Wil u uw bestelling retourneren? Volgt u dan het simpele onderstaande 5 stappenplan.
1) Check of het product voldoet aan alle onderstaande voorwaarden. Ja?
Ga dan verder met stap 2
2) Vul uw gegevens in op het bijgeleverde formulier.
3) Stop het (ingevulde) formulier terug in doos. (Formulier altijd meezenden).
4) Knip het onderste deel van het retourformulier uit en plak deze op de gesloten doos.
5) Geef tot slot het pakket af bij een postkantoor bij u in de buurt
En zodra de retourzending bij ons binnen is, zal onze financiële afdeling direct het volledige door u betaalde bedrag terugstorten op uw rekening. Waarbij geldt: voorbeeld € 25,95 betaald (bestelling + verzendkosten) = € 25,95 terug. De kosten van de retourzending zijn daarbij altijd voor de klant.
Retourvoorwaarden
Het te ruilen of te retourneren product moet altijd voldoen aan alle onderstaande voorwaarden:
Hygiëne staat bij Rodiq Footcare voorop. Daarom mogen producten die uit de verpakking zijn gehaald, niet meer geretourneerd worden.
- Producten die geretourneerd worden in de intacte originele verpakking (onbeschadigd) worden geaccepteerd.
- Retouren verzonden binnen 14 dagen vanaf de aankoopdatum worden in behandeling genomen.
- Voldoet de retourzending niet aan de voorwaarden, dan wordt de bestelling weer geretourneerd naar de klant.
Garantie
Het is belangrijk om gelijk na ontvangst van de zending uw bestelling te controleren op gebreken. Mocht het product gebreken vertonen, dan valt dit onder de garantieregeling. Wilt u dan gelijk een e-mail sturen naar info@rodiq.nl. Wij zullen u dan direct een ander artikel toezenden en alle gemaakte kosten voor onze eigen rekening nemen.
Mocht u toch nog vragen hebben, aarzel dan vooral niet om ons te mailen naar info@rodiq.nl of te bellen: +31 (0) 6 57 629 926, zodat we u snel mogelijk van dienst kunnen zijn.
Contactgegevens Rodiq Footcare
Burgemeester Bartelsstraat 11
9601 CN Hoogezand
Tel: +31 (0) 6 57 629 926
E-mail: info@rodiq.nl
BTW nummer: NL 1125 42 438 B 01
Kvk-nummer: 020 788 77