Bestellen

Ik wil mijn online bestelling annuleren, kan dat?

Zodra u de bestelling heeft afgerond en wenst deze te annuleren, dan kunt u contact opnemen met ons via info@rodiq.nl

Het is niet mogelijk een online bestelling te annuleren zodra u de bestelling heeft afgerond. Echter, kunt u altijd contact opnemen met ons via info@rodiq.nl

Ik wil nog wat extra producten aan mijn geplaatste bestelling toevoegen, kan dat?

Als u de bestelling heeft afgrond en bedenkt dat u iets bent vergeten te bestellen, kunt u een nieuw bestelopdracht doorgeven. Laat u een bericht achter en we zullen de bestellingen als een behandelen.

Is er sprake van een minimaal bestelbedrag?

Rodiq hanteert geen minimaal bestelbedrag.

Wanneer is verzending gratis?  

Bij elke bestelling binnen Nederland boven de € 50,-  (exclusief btw) gratis verzending. Voor België geldt gratis verzenden bij een bestelling vanaf € 100,- (exclusief btw). Daarbij past een groot deel van de producten door de brievenbus (zodat u ook niet thuis hoeft te blijven).

Wilt u uw bestelling vlot in huis ontvangen?

  • De bestellingen via bankoverschrijvingen worden in behandeling genomen na betaling van factuur.
  • U ontvangt de bestelling binnen 48 uur na betaling factuur (op werkdagen).

Instructies overboeking via SEPA – bankoverschrijvingen:

  • Gelieve de factuur direct af te rekenen.
  • Een betaalverzoek volgt binnen 72 uur.
  • Na afrekenen wordt uw bestelling in behandeling genomen.

 

© Rodiq Footcare 2019
Algemene voorwaarden.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Scroll naar boven
Scroll naar top